Szkolenie przygotowuje do prowadzenia profesjonalnej i skutecznej rozmowy handlowej z wykorzystaniem psychologii i właściwych strategii sprzedaży. Uczestnicy udoskonalą umiejętności w rozmowach handlowych oraz poznają nowe techniki i taktyki wspierające zdobywanie rzetelnych informacji od klienta. Szkolenia w postaci mini-wykładów, dyskusji, pracy w podgrupach, pracy indywidualnej, scenek, moderacji, pracy na scenariuszach, na metaforze i mapie myśli, nagraniach audio, feedbackach.
Podczas szkolenia przedstawione zostaną takie zagadnienie jak: psychologia sprzedaży, etapy procesu sprzedaży i pułapki, w które wpada handlowiec, typologia klienta (socjotechniki sprzedaży), zarządzanie spotkaniem handlowym, poszukiwanie informacji (taktyki zadawania pytań i proaktywne słuchanie), angażowanie klienta w proces sprzedaży i budowanie jego odpowiedzialności, umiejętne reagowanie na sytuację handlową, trudny klient - sztuka przyjmowania reklamacji.
Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności komunikacyjnych i autoprezentacji w różnych sytuacjach oraz wykorzystanie nabytej wiedzy w praktyce poprzez ćwiczenia. Najważniejszym celem szkolenia jest rozpoznanie procesu komunikacji i poznanie metod efektywnej komunikacji interpersonalnej. Poprzez udział w szkoleniu uczestnik nabywa umiejętności skutecznej i precyzyjnej wymiany informacji, lepszego wyrażania swoich potrzeb, poglądów i uczuć.
W programie znajdują się takie elementy jak: cele i zadania komunikacji interpersonalnej, trening interpersonalny, komunikacja w pracy zespołowej, mowa ciała - komunikacja niewerbalna, aktywne słuchanie i mówienie - komunikacja werbalna, zakłócenia w procesie komunikacji, autoprezentacja i budowanie wizerunku, wystąpienia publiczne, modele w komunikacji interpersonalnej (m.in. model Rosenberga).
Szkolenie ma na celu uświadomić uczestnika kursu jaki wpływ mają poszczególni pracownicy na postrzeganie firmy. Dowiedzą się Państwo jak świadomie budować wizerunek organizacji, jakimi narzędziami się posługiwać oraz kto jest odpowiednią osobą do wykonania tego zadania.
Odkryjemy drzemiący potencjał firmy w ciągu jednego dnia.
Nie sztuką jest sprzedać, sztuką jest utrzymać klienta. Na szkoleniu uświadomimy jaki jest cel DOK oraz jakie kompetencje powinien mieć pracownik obsługi klienta. Zbudujemy indywidualny plan obsługi Państwa klientów, który zminimalizuje ich rotację.